Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wou mn ervaring delen met anderen. ik rook al van mn 18j cannabis, had ervoor nooit gerookt. had samen met mn vriendin besloten (was dan 23j) om te stoppen met cannabis te roken, want het belemmert heel veel van je kunnen. nou wat was me dat een periode!!! dit wilde ik echt nooit meer meemaken. niet kunnen slapen, en als ik sliep was dit miss een uurtje. eten ging er al helemaal niet in. als ik in die periode 1 deftige maaltijd gegeten heb zal het veel zijn. was echt een rotzakje om bij te zijn! zou alles en iedereen naar de keel grijpen. om mn woede af te reageren sneuvelden veel materiele zaken. had totaal geen rust!!! in die periode heb ik heel wat uitgezweet! niet normaal. dit een kleine week vol gehouden, maar het was echt ondraaglijk, tot wanneer ik begon te roken. plots waren alle problemen van de baan. raar, kan nicotine dit allemaal veroorzaken? maar nu tis nog niet alles, door grote problemen ben ik op mn 24ste terug begonnen met cannabis roken. omdat cannabis me helpte om dingen te vergeten. nu besef ik wel wat ik hier zeg, maar dit helpte. vandaag ben ik nu al 5dagen terug clean. alleen roken! de enigste problemen dat ik ondervind van afkicken van cannabis zijn: - veel zweten.(anders nooit problemen van) - de eerste dagen slecht slapen. - 1maaltijd op een dag. meer gaat er niet in. - hyperactief. maar begint nu toch wat te beteren. - positief heeeel leuke dromen. - mn korte geheugen is nu al heel wat beter, en totaal geen problemen meer met woorden vinden. is totaal niet wat ik de eerste keer ondervond wanneer ik stopte. dus dit kwam allemaal voort van mn nicotineverslaving!!! nu ik zou willen stoppen met roken, MAAR weet niet of het die afkickverschijnselen waart zijn. miss kan iemand me raad geven? hopelijk hebben jullie hier iets aan. maar voor mij is het meer dan duidelijk. afkickverschijnselen van cannabis zijn 10x minder erg dan afkicken van nicotine. en dat terwijl ik nooit sigaretten rookte tot mn 23ste. dat zegt genoeg volgens mij. keep ya head up. grtzz"
"hey succes mike, momenteel begint hier ook alles terug te beteren. terug goed eten, en slapen. wel hefige dromen, soms wel leuke hoor! zweten ook geen last meer van. mn sociale contacten gaan er terug op vooruit. niets dan voordelen dus. hoop dat het goed met je gaat. grtzz"