Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor mij is dat coke, ik heb 2 keer 1 gram gekocht, 1 *modknip* dat is meer dan genoeg geld om er nooit iets van gevoeld te hebben, bij mijn eerste paar keer pakte ik te weinig want ik was nog bang en voorzichtig, maar daarna begon ik veel meer te nemen om toch maar iets proberen te voelen. Heb een avond zoveel gepakt in 1 keer dat ik in mijn vingers verschrikkelijke pijn kreeg. Hier ook pijnstillers voor gepakt. Dat nooit meer."
"Ik zit al heel lang met de vraag wat de dosis nu is voor heroine. Online valt niks te lezen over de dosis ervan. Heeft iemand hier meer info over? Ik heb wel eens gelezen dat de dosis verschilt met de puurheid en de manier van inname, dat bij spuiten de dosis lager ligt dan bij chinezen en die dosis weer lager ligt dan snuiven. Ongeacht de puurheid, wat is een "veilige" richtlijn voor de dosis bij spuiten, chinezen en/of snuiven (er van uitgaand dat je altijd zou kunnen bijnemen als het effect onderwelmend is)? Ik ben niet van plan heroine te nemen alleen nieuwsgierig naar de dosis ervan als en slechts als ik er mee word geconfronteerd."
"Heb dit ook altijd, als ik een jointje rook doe ik er eigenlijk niet echt veel tussen, zo'n 0,2 gram en dan heb ik ook redelijk wat visuals. Vooral dat alles begint te lijken op een disneyfilm achitg beeld. Ook zie ik veel 3D figuren, rechthoeken en vooral. Ik heb ook een beetje last van vervormde geluiden omdat ik een constante piep in mijn oren heb en als ik high ben dat geluid versterkt wordt waardoor ik slecht ga vanaf het moment dat het te stil is, dus ik moet altijd muziek aan hebben staan. Maar bij muziek heb ik ook dat ik elk instrument afzonderlijk hoor spelen en dat kan mij ook ergeren, maar hier heb ik alleen last van als ik in de zetel stil zit met oortjes in."