Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi alle, Even een vraag of meerdere mensen de onderstaande ervaring hebben gehad of hier enige kennis van hebben. Als eerste onze bereidings wijze: Laatst samen met een vriend van mij 2 x een san pedro (50/55 cm) cactus besteld. Deze hebben wij vervolgens in plakjes gesneden en laten drogen (de buitenste ringen waar de werkzame stoffen in zitten). Toen deze bijna droog waren hebben we ook deze stukjes kleiner gesneden en in de oven op 40 graden verder laten indrogen. En als laatste hebben we met z'on vijzel alles tot poeder gemalen en in capsules gedaan. We hadden in totaal van die twee cactussen, honderd capsules waarvan we uiteindelijk ieder +/- 40 capsules op hadden. We hebben ons beide wel z'n 4 uur goed misselijk gevoeld, en ik moest ook nog even een kleine tussenstop op de wc maken Nou dacht ik dat we iets verkeerd hadden gedaan want het effect was maar minimaal (gordijnen bewogen een beetje, lamme ledematen en een vaag stoned gevoel), wel hadden we beide last van benauwdheid. Het gevoel alsof iemand langzaam maar zeker rustig op je borstkast gaat zitten. Toen besloten we maar even buiten een frisse neus te gaan nemen. En toen begon mescalina haar werk te doen. Dit was de eerste keer dat ik een een cactus trip heb meegemaakt (ook nog wel een keer hiervoor maar deze was mislukt en het resultaat was 10+ uur misselijkheid) Wat ik buiten zag ging mijn petje te boven, ik heb al aardig wat paddo ervaring maar wat ik zag was echt prachtig. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar alles (het was donker buiten) zag eruit alsof het HD vision was. Tot in de kleinste details zag ik de dauwdruppels op de planten in het lantaarnpaal licht. Alles zag er super gedetailleerd uit, net zoals een zeer goed grafisch ontworpen computerspel, en het mooie was (in tegenstelling tot paddo's) dat mijn geest toch wel grotendeels helder was. Toen we terug kwamen hebben we binnen heerlijk genoten van de muziek en toch wel van goede visuals. Maar desondanks dit alles heb ik toch wel z'n 6 uur van de trip gezeten met hevige benauwdheid. Die vriend van mij had hetzelfde probleem. Ademen was al een hele dagtaak op zich. Of het nou buiten of binnen was het was de gehele 6 uur aanwezig. Ik had serieus het idee als het erger zou worden dat ik 112 moest gaan bellen. Heeft iemand ervaring hiermee wat dit geweest zou kunnen zijn? We hebben nu een zak gedroogde cactus uit peru (san pedro) en ik ben nogal huiverig om het nog een keer te doen. Wel heb ik op een site dit gelezen: Side effects: Some people will feel unwell after ingestion of mescaline. To test your response, consume the San Pedro slowly, in the course of 45 minutes for example. The San Pedro cactus is hallucinogenic and visionary. Individuals with psychological problems should not use San Pedro at all. More than 1,5 grams of mescaline can cause liver-dysfunction and eventually death due to paralyzed bronchial tube. Maar het lijkt mij niet dat we nou teveel op hebben?! Gr. N"
"kapitein-x zei: Maar ik heb begrepen dat je dat wel hebt gedaan. Maar heb je ook het doorzichtige vlies (dat om de groene huid aan de buitenkant zit) eraf gepield? Want dat is dus ook de bedoeling. Klik om te vergroten... Ja de buitenkant hebben we er ook vanaf gehaald, we hebben echt alleen de stukken geconsumeerd waar de werkzame stoffen in zouden zitten. Vind het ook raar verder want er is in menig tripreport maar weinig over benauwdheid te vinden.."