Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alle drugs, ja, het is erg lekker. Maar je bent nooit nuchter? Nee, ik ook niet. Morgen ga ik stoppen met het blowen en drinken. Zal wel zweten worden 's nachts. Straks effe wat valeriaan halen. Doe mee en wordt clean! Groetjes, Nelly"
"Ik was alweer vroeg wakker. Heb vandaag en maandag een snipperdag, dit voor het geval het stoppen tegen gaat vallen. Zo heb ik 4 dagen waarin ik vol zelfmedelijden op de bank DVD's kan gaan kijken. Roken (nicotine) blijf ik wel gewoon doen. Vandaag dus de aftrap."
"25tolife zei: Ik wil wel meedoen hoor Goed is die troep toch niet. Ben nu geminderd eventjes. Klik om te vergroten... OK, laten we het samen gaan doen!"
"Begrijp ik het goed? Ga je ook vandaag stoppen? Ik, ik wacht de zweetpartijen weer af. Ga denk ik ook maar even wat valeriaan halen om wel te kunnen slapen. Mijn dagelijks gebruik: 1 gram wiet en of 6 halve litertjes bier of 1 fles rosé. Van alles naar niks! Groetjes, Nelly"
"Hoi 25t, Je wilt niet weten wat ik voelde toen ik af moest kicken van 4x daags seresta 50 mg! Veel succes met het afbouwen. Diazepam is minder erg dan Oxazepam."
"Hoi 25t, Zeker moet je afbouwen wanneer je van de diazepam af wilt. Doe dit rustig aan. Misschien kun je beter eerst stoppen met de alcohol en de wiet en de diazepam afbouwen erna doen. Ik vind het nu moeilijk om geen alcohol te halen. Vreemd zo nuchter. Ben ik al heel lang niet meer geweest. Groetjes, Nelly"
"Gewoon eten."