Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie doet er mee met stoppen?

wie doet er mee met stoppen?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nelly63Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was alweer vroeg wakker. Heb vandaag en maandag een snipperdag, dit voor het geval het stoppen tegen gaat vallen. Zo heb ik 4 dagen waarin ik vol zelfmedelijden op de bank DVD's kan gaan kijken. Roken (nicotine) blijf ik wel gewoon doen. Vandaag dus de aftrap.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
`Van mij van valium,wiet, en drank dagelijks.
De diazepam bouw ik wel even netjes af vanwege na effecten :)
n
nelly63Lid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Ik wil wel meedoen hoor :wink:
Goed is die troep toch niet. Ben nu geminderd eventjes.
Klik om te vergroten...
OK, laten we het samen gaan doen! :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
nelly63 zei:
25tolife zei:
Ik wil wel meedoen hoor :wink:
Goed is die troep toch niet. Ben nu geminderd eventjes.
Klik om te vergroten...
OK, laten we het samen gaan doen! :)
Klik om te vergroten...
Succes ook!
n
nelly63Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Begrijp ik het goed? Ga je ook vandaag stoppen?
Ik, ik wacht de zweetpartijen weer af. Ga denk ik ook maar even wat valeriaan halen om wel te kunnen slapen.
Mijn dagelijks gebruik: 1 gram wiet en of 6 halve litertjes bier of 1 fles rosé. Van alles naar niks!

Groetjes,
Nelly
n
nelly63Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi 25t,
Je wilt niet weten wat ik voelde toen ik af moest kicken van 4x daags seresta 50 mg!
Veel succes met het afbouwen. Diazepam is minder erg dan Oxazepam. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
nelly63 zei:
Hoi 25t,
Je wilt niet weten wat ik voelde toen ik af moest kicken van 4x daags seresta 50 mg!
Veel succes met het afbouwen. Diazepam is minder erg dan Oxazepam. :wink:
Klik om te vergroten...

Dank je , hoop dat je gelijk hebt! :wink:
Jij ook veel succes!
n
nelly63Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi 25t,

Zeker moet je afbouwen wanneer je van de diazepam af wilt. Doe dit rustig aan. Misschien kun je beter eerst stoppen met de alcohol en de wiet en de diazepam afbouwen erna doen.
Ik vind het nu moeilijk om geen alcohol te halen. Vreemd zo nuchter. Ben ik al heel lang niet meer geweest.

Groetjes,
Nelly
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ook gestopt met blowen , eitje !
Alleen als ik andere drugs gebruik wil ik nog wel is een jointje roken.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#10
zelf vind ik bij een MDMA trip en jointje wel kunnen :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cosmic Controler zei:
zelf vind ik bij een MDMA trip en jointje wel kunnen :stoned:
Klik om te vergroten...

Mee eens, dan vind ik het ook wel erg lekker.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik experimenteer nog, heb (nog) geen reden te stoppen. Ben wel gestopt met alcohol drinken en wil dit minimaal een maand volhouden!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil wel meedoen hoor :wink:
Goed is die troep toch niet. Ben nu geminderd eventjes.
n
nelly63Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Alle drugs, ja, het is erg lekker. Maar je bent nooit nuchter? Nee, ik ook niet. Morgen ga ik stoppen met het blowen en drinken. Zal wel zweten worden 's nachts. Straks effe wat valeriaan halen. Doe mee en wordt clean!

Groetjes,
Nelly

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."