Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede nacht allemaal, oh ja shit er was me gezegd, door de "allerbeste" Spaanse dokter dat ik nu heerlijk zou.liggen te snurken maar helaas heb het gevoel de marathon te willen gaan rennen Ik snap er niets van, maar aangezien er hier nogal wat zeer ervaren mensen komen wilde ik het jullie voorleggen. Ik ben ziek, we weten nog niet wat maar heb oa. Veel pijn in ledematen en slapeloosheid. Sinds een maand gebruik ik 3xp.d. zaldiar 37.5 mg tramadol en 325mg paracetamol. Dit is oké tegen de pijn, maar ik ga er niet van slapen. Gister 1mg lorazepam voor t slapengaan p.d. Voorgeschreven. Gekregen. om 22.30 ingenomen want ik kon niet slapen, maakte me al druk of ik om 7 wel helder wakker zou worden. Nou ik heb er een uurtje op geslapen, daarna zoals altijd woelen draaien en van t minste geluid wakker. Sinds 3 uur klaar wakker en als ik zou doen wat ik voel zou ik rondjes gaan rennen. Ik ben wakker hyper en helder, ik neem aan dat dit niet hoort en t staat ook niet in de bijwerkingen. WIE SNAPT ER IETS VAN EN KAN ME UITLEG GEVEN, IK BEN ERG BENIEUWD, TJA EN OOK EENBEETJE GEFRUSTREERD. Had zo graag geslapen!!! BEDANKT ALVAST"