Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een hele aparte band met een vriend van me ik geef echt om hem.... hij weet opzich aardig wat hij doet... maar de laatste paar maanden... hij voelt zich down!!! depresief... ongelukkig... ellendig... en ken steeds makkelijker aan die zooi komen... ik wil niks hem ontnemen... maar ik vind het zo zo sonden het is een stik goeie gozer... en hij geeft vooral de laatste paar maanden steeds korter achter elkaar aan van nou nu zal ik me toch eens wat nemen... en ik wil niet meer... enz..... ik maak me hele en hele ernstige zorgen om hem.... wat moet ik doen? wat kan ik doen? pleasse heeft iemand goeie tips? pleasse???"
"ja pfffff blegh ik voel me echt machteloos!!!! ik weet echt niet wat ik moet.... want ja hij is daar.... en ik ben hier.... en inderdaad net wat je zegt hij moet het echt en echt zelf willen... hij moet er zelf achter staan.... pffffffffffff ik heb echt een hele mooie en aparte en bijzondere band met hem... maar de laatste paar maanden weet ik niet meer wat ik moet vinden en voelen en denken.... juist omdat ik ook een geweten heb... ook gevoel heb.... en zo machteloos ben.... ik heb hem net wel gesmst van goh je ken altijd met mij praten... en een luisterend oor hebben is altijd goed... verder weet ik niet wat ik ermee moet in ieder geval bedankt voor je reactie Elfquest de groetjes van naughtygirl"