Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, dit is dus ook de eerste keer dat ik naar dour ga, en naja, het is indd in het buitenland, maar ik zou toch wel graag wat poedertjes en zalfjes meenemen. Stel ik wordt aangehouden bij de douane (gaan met auto) vlieg je snel de cel in? want ik las al over boete's bij (toch wel een aanzienlijke partij drugs :P), maja. Kheb natuurlijk echt geen zin om de cel in te vliegen als ik bij de douane aangehouden wordt, boete zal me verder weinig uitmaken. Dus wat is het risico om de cel in te draaien etc etc, als iemand me miss hier een beetje info over zou kunnen geven, much appreciated."