"10g Hollandia en mijn maat 5gram hij wou het rustig aan doen omdat hij te moe was,
20.30 heb ik en mijn maat het beginnen eten, ik moest effe langs thuis omdat ik muziek had vergeten,
dus gingen we te voet naar men thuis duurde ongeveer een kwartier,
aangekomen bij mijn thuis ging ik snel naar boven naar men kamer om muziek en boxer mee te nemen,
en daar begon het al in te slaan begon mij langer te voelen en de trapen leken zo smal,
eenmaal ik terug buiten was zag ik dat men vriend het ook een beetje voelde, en we keken mekaar aan en begonnen we al wa te lachen ,
21.15 onderweg naar het park begon ik mij al slapjes te voelen waar ik mij gewoon bij liet gaan en heerlijk voelde.
lekker tintelingen en warmte die door men lichaam gaat heerlijk gwn.
aangekomen aan het park waar ook een skatepark is besloot hij een foto nemen met leuke graffiti die ik moest trekken voor hem, en net erna ging ik effe gaan zitten op de bankske waar het visueel begint te komen, besloot mijn ogen te sluiten, pffffff dit was ni normaal mooi wat ik zag kleurpatronen en toen kwam er een tunnel een soort zwartgat die mij meesleepte en het voelde zo goed onbeschrijfelijk gwn ,
en toen zette mijn vriend een liedje op wat was het mooi en ging rechtstaan en dansen.. elke beweging ging zo vloeiend en voelde mij zo goe, en zag men vriend ook dansen en wnr ik kniperde met mijn ogen zag ik hetzelfde hem
maar dan in zo veel kleuren voor een paar secondjes naast hem staan en danste met ons mee was zo mooi en ongeloofelijk, kon mijn ogen niet geloven dat dit allemaal gebeurde, en toen ging ik even trg gaan zitten en kreeg een beetje
honger, en had ook een banaan of 3 meegenomen waar ik eentje van heb gegetenen smaakte heerlijk,
21.45 ik zag mijn vriend ietske verder staan, en hij riep mij, dus ging ik effe naar hem, en hij zij tegen mij
volg mij op deze mooie pad, dus ging ik hem volgen,en zette hij weer een andere lieke op en waren samen stapend aant dansen en de pad veranderde helemaal in de pad zoals in de film van wizard of oz, de gras werd heel fel groen en ik kon
mijn ogen ni geloven ,en ik herinner mij dat iemand ons voorbij stapte maar kan niet meer herinneren wat of wie het was.. ik keek naar voren en ik zag de mooie pad en gras zoals in de wizard of oz en keek terug naar achter mij waar alles normaal is en keek weer voor mij en alles verdween gwn gewoon verdwenen, en ik vroeg mijn vriend amai die pad bleef maar duren, waar ik naar men klok keek en het maar 2 minuten waren, en kwas helemaal in de
war!? HOE WA WA IS ER NET GEBEURD? en we schoten samen in de lach , 22.00 kreeg ik het opeens dorstig en mijn maat ook dus besloten we naar de nachtwinkel te gaan voor een fles water te gaan halen, wat nog geen 2minuten ver weg was, aangekomen aan het nachtwinkel besloot mijn maat buiten te wachten omdat het voor het te drukjes was binnen,dus ben ik maar snel water gaan halen, en toen ik binnen stapte amai al die mooie kleuren alles was zo kleurvol en fel heerlijk, heb de water betaald en ging ik naar buiten waar mijn maat aan een deur zat, dus ging ik effe naast hem zitten,op een moment keek ik even naar men hand en kon ik precies 20maal keer inzoomen in men hand waar ik mijn aders en boten kon zien met mijn ogen WTF MANNNNN! dit kon niet alsof ik superkrachten had 22.20 vroeg ik mijn maat om verder te gaan,waar hij op antwoorde wacht mijn ben effe in mijn zone dus liet ik hem even doen, 10min later besloot hij om verder te gaan, dan gingen we ergens aan de kanaal zitte op een bankske waar mijn visueel op zijn TOP was, ik keek naar het straat lantaarn die naast mij stond, zo veel mooie kleuren da ik er in zag,en besloot mijn ogen te sluiten waar het magie begint het licht van het lantaarn bleef in mijn zicht waar het vervormde in een planeet heel fel kleurig leek wel de zon, en toen zag ik sterren en meer planeten en ik ging dieper en dieper, mijn brain was precies niet in mijn lichaam kweetni hoe ik het moet uitleggen was te diep in space kon mijn ogen ni geloven tot mijn maat mijn naam aan het roepen was, gingen mijn ogen open met gemengde gevoelens, wou bijna beginnen huilen..
dit kon ni vroeg ik mijn vriend dit spul is echt magic! iedereen zal dit moeten doen! dan zal iedereen in peace zijn.. en dan hebben we nog zitten babbelen met elkaar en besloot hij naar huis te gaan omdat hij te moe was, en ben ook maar naar huis gegaan waar ik de rest van de trip in mijn kamer heb genoten en lekker in slaap ben gevallen
dit was mijn 2de trip en is zeker voor herhaling vatbaar!
kwil ook zeggen da ik af en toe shockjes kreeg in men hoofd voor een secondje..
weten jullie er mss meer van??
hartelijk bedankt
1love"
In: Truffels Hollandia (Wizard Of Oz)
1-1-2024