Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vetste ervaring was toch wel mijn reis naar Noorwegen vorig jaar. Na al lang in de rij te hebben gestaan voor de douanecontrole op Schiphol, kwam ik erachter dat in mijn portemonnee een halve gram coke zat. Ik had mn broer aan de tel op dat moment en hij adviseerde mij uit de rij te stappen en het of op te maken of weg te gooien. Ik deed dit niet, maar vouwde er wat visitekaartjes omheen, deed het terug in mn portemonnee en stopte die weer in mn tas, die meteen daarna door de scan ging. Toen ik door t poortje was werd mijn tas eruit gevist en ik had spijt als haar op mn hoofd, maar ze controleerde alleen of alle vloeistoffen e.d. goed waren verpakt. Toen mocht ik doorlopen.. In Oslo werd ik er wederom uitgeplukt en moest mee een hokje in met iemand van de beveiliging. Hij haalde mn tas helemaal leeg en pakte mijn portemonnee. Ik heb nog nooit zo gezweten. Doodeng, zeker in een toch wel streng land als Noorwegen. Suffe was dat hij informatie over mij zocht. Ik pakte de portemonnee af en haalde er mn rijbewijs uit en een visitekaartje. Uiteindelijk vroeg hij me mee uit en dat was de reden dat hij me aanhield. Toeval allemaal weer... Ik heb nl al veel gevlogen en ben werkelijk nog nooit aangehouden. Afgelopen maand ben ik weer naar Noorwegen geweest en heb nu bewust het risico genomen. 1,5 gr verpakt in alufolie. Uit mijn bh heb ik het opvulkussentje (helaas, is nodig! ) gehaald, stukje opengemaakt op de naad, en daar de coke in verstopt. Uiteraard, hoe kan het ook anders, werd ik er op Schiphol uitgepikt, dit omdat dat apparaat bleef piepen. Overal werd een apparaat langs gehaald en ik werd uitvoerig gefouilleerd door een vrouw. Ook over mn borsten voelde ze, maar door de vullingen voelde ze blijkbaar niets en mocht ik uiteindelijk doorlopen. Je begrijpt dat ik meteen een toilet heb opgezocht.. Best een vette ervaring denk ik. As zaterdag ga ik naar Dancevalley en het gekke is dat ik niet goed wat mee durf te nemen, bang voor de drugshonden. Want t weer op die manier te doen heeft misschien geen zin. HEEFT IEMAND EEN GOEDE TIP??? Gr Muppet"