Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb 3 weken terug voor de 1e xtc gebruikt met een stel vrienden het was allemaal hardstikke leuk bij mij werkte hij ook erg goed ik had 1x halve na 1 uur weer 1x een halve genomen de avond was hardstikke geslaagd alleen op het einde was ik lijkwit. en de hele avond had ik een zieke praatkick ik bleef maar praten over alles en nog wat als ik moest ophouden deed ik dat maar na 2 seconden begon ik weer. ook vergaten we hele tijd waarover we het hadden en de dag daarna was ik de hele dag doodop. maar ik ben de laatste tijd wel een stuk minder vrolijk en ook ben ik wel sneller bang in het donker enzo . Ook heb die avond ook heel wat geblowed maar dat doe ik normaal ook wel veel. heeft iemand misschien enig idee of dat door de xtc komt? alvast hartelijk bedankt !"
"oke hardstikke bedankt voor de geruststelling"
"Ja ik had de dwang om hele tijd te roken en als ik aan het roken was had ik al weer de neiging om een nieuwe te draaien het was echt heerlijk"