Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag na 1x xtc gebruik

vraag na 1x xtc gebruik

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc verbruikt je serotonine voorraad (Serotonine is een neurotransmitter met een exciterende werking. Het heeft een invloed op stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, seksuele activiteit en eetlust.). het duurt wel wat voor die terug is bij gevult daarom dat ze 6-8 weken pauze tussen xtc aanraden. dus is het normaal dat je je de volgende dag doodop bent ( vitamines slikken voor en na xtc word aangeraden) en dat minder vrolijk enzo ja dat zal daar wel door je serotonine voorraad kome. geen zorgen dus zodra die is bijgevult komt het wel goed met je

ook vergaten we hele tijd waarover we het hadden
Klik om te vergroten...
haha dit heb ik nou ook altijd mja is juist vet altijd over wat anders lullen :grin:

grtzz
m
mshemitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo

ik heb 3 weken terug voor de 1e xtc gebruikt met een stel vrienden het was allemaal hardstikke leuk bij mij werkte hij ook erg goed ik had 1x halve na 1 uur weer 1x een halve genomen de avond was hardstikke geslaagd alleen op het einde was ik lijkwit. en de hele avond had ik een zieke praatkick ik bleef maar praten over alles en nog wat als ik moest ophouden deed ik dat maar na 2 seconden begon ik weer. ook vergaten we hele tijd waarover we het hadden :confused: en de dag daarna was ik de hele dag doodop. maar ik ben de laatste tijd wel een stuk minder vrolijk en ook ben ik wel sneller bang in het donker enzo . Ook heb die avond ook heel wat geblowed maar dat doe ik normaal ook wel veel. heeft iemand misschien enig idee of dat door de xtc komt? alvast hartelijk bedankt !
m
mshemitLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke hardstikke bedankt voor de geruststelling :)
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ah nog een vraagje vind je ook dat je jointjes zo lekker smaken onder xtc heerlijk

grtzz
m
mshemitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik had de dwang om hele tijd te roken en als ik aan het roken was had ik al weer de neiging om een nieuwe te draaien :grin: het was echt heerlijk :)
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mshemit zei:
Ja ik had de dwang om hele tijd te roken en als ik aan het roken was had ik al weer de neiging om een nieuwe te draaien :grin: het was echt heerlijk :)
Klik om te vergroten...
ik herken dit,
ik vind alles wel lekker smaken onder xtc zelfs een dom watertje :)
en een joint smaakt altijd al en zeker als je xtc hebt gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."