Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik zou graag het exacte recept willen weten hoe je een echte weedthee maakt. Het is voor een medisch doeleind. nl zo: een kennis van mij heeft MS(Multiplesclerose), die heeft al veel medicijnen / spuiten geprobeerd om de pijn te verzachten, die tot op heden nog niet veel uitmaakten. Dus hebt ik dit eens voorgesteld, en nu willen ze dit proberen, maar ik weeet het juiste recept niet. groetjes Morph"
"ja dit had ik all in gedachten, ik had al een "ruw" recet ervan, maar sommige details waren niet beantwoord; recept dat ik gekregen had ging zo: ZOWIEZO ALTIJD IN MELK OPLOSSEN. THC ( DEWERKZAME STOF ) LOST ALLEEN IN VETTEN OP. DOE DIT IN EEN ZEEFJE, NA EEN PAAR UUR LATEN UITLEKKEN EN DE WIET WEGPLEUREN. DE REST KAN JE GEBRUIKEN VOOR DE THEE. DOE RUSTIG AAN, VOORZICHTIG. BETER EEN KOPJE EXTRA DRINKEN DAN 1 TEVEEL. maar mijn vraag gaat een beetje verder, zoals in melk oplossen maar moet het koken of moet het koud? Ook de hoeveel heid voor het gebruik ervan? Ik ben een n00b in dit en ik wil er absoluut mijn kennis mee proberen te helpen. groetjes Morph"
"Dank u voor jullie hulp ^^"