Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ritaline is wel zalig als je er genoeg van snuift maar het nadeel is de comedown... Daar kan ik me achteraf altijd zo rot van voelen. Zou dit te verhelpen zijn met bv: L-tryptofaan of L-Tyrosine?"
"idd eerst crushen natuurlijk. Was best wel leuk in het begin, maar als je dit lang doet begin je er een tolerantie voor te krijgen en voel je er op den duur geen zak meer van, je wordt er alleen maar depri van... Beter gewoon slikken of onder je tong leggen; het effect is dan wel minder maar dan heb je tenminste niet zo'n smerige comedown."
"Het hangt ervan af hoe je je voelt op het moment, ik heb ondervonden dat wanneer ik ze nasaal to me neem (4-5 van 10mg) als ik vermoeid ben dat ik me er achteraf slecht van voel. Echt niet aan te raden! Ik ga er trouwens mee stoppen, want als ervaren gebruiker van ritalin kan ik alleen maar zeggen dat het dikke brol is!"