Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vast heel herkenbaar voor velen... na de eerste experimenteren met coke compleet met katers, paranoia, rusteloosheid, lekker uit je dak enz... begint het een beetje een gewoonte te worden. Ik hou niet van hallucinerende middelen en coke is eigenlijk voor mij de enige drug waar ik echt van geniet. Dus hoe ga je er verstandig mee om? Ik sport veel, eet goed, zorg goed voor mezelf en zorg dat coke geen groot aanwezig deel van mijn leven vormt. Maar is het weer zover dan snuif ik met gemak 2-3 gram in een nachtje weg. Ik baalde alleen altijd de dag erna: moe, slapen, hele dag naar de kloten. Het downgevoel kon ik altijd redelijk onder controle houden; jezelf voorhouden waar het van komt en gewoon normaal blijven doen. Intussen heb ik gemerkt dat ik veel minder last heb als ik naast de coke-alcohol combi veel water drink en ff wat eet voordat ik naar bed ga en op een redelijk normale tijd weer uit mijn nest kom. De dag erna functioneer ik daardoor zelfs redelijk normaal en ik plan mijn gebruik altijd zo dat ik de dag erna geen verplichtingen heb, kan ik lekker ff mijn gang gaan. Dat is voor mij de manier om er van te genieten zonder dat het mijn leven gaan beinvloeden. Misschien hebben anderen hier nog iets aan Had een goed adresje in de buurt, maar de laatste tijd lijkt de kwaliteit achteruit te gaan. Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen hier met dealers in het noorden van het land. En of de kwaliteit constant is of niet."
"Verstandig stond ook tussen aanhalingstekens coke gebruiken is per definitie niet verstandig maar wel lekker... net als tabak, alcohol en noem maar op. Mijns inziens zit een coke verslaving voornamelijk tussen je oren. Mijn gebruik wisselt, soms idd 3 maanden niet en dan ook geen behoefte en dan zo maar weer 2 weken waar ik 2-3 per week wat gebruik. Ik kreeg alleen de indruk dat de laatste tijd steeds meer zooi in omloop lijkt te komen, zelfs al koop je zoals ik een brokje en niet versneden. Laatste paar keer was ronduit slecht, plakkerig, je neus na 2 snuiven compleet dicht, hoofdpijn... Vroeg me af of er meer mensen waren in deze omgeving die dat ervaren hebben."