Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaren geleden wel eens... [verwijderd]"
"Wie gebruiken er Ritalin? Bij mij is het zo dat ik er ook een veel beter humeur van krijg..is dat bij iedereen zo?"
"En merken jullie verschil met Ritalin of methylfenidaat?"
"maar bij de apotheek houden ze toch wel bij wat je voorgeschreven krijgt ook al is het van verschillende artsen"
"Wow dat is aardig wat! Heb nog tig van die doosjes ritalin maar bij mij gaan ze niet hard, 15 is wel erg veel hoor"
"Hoe is het nu met je Vanavond weer?"
"Das waardeloos, maar ik neem het ook niet na 5 uur smiddags want dan kan ik ook niet slapen"