Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5 dagen & 6 nachten doe ik echt nooit meer de laatste nacht was met freefestival was goed ant losgaan niet normaal had ook wel genoeg weer genomen toen anders hielt ik het echt niet vol.. toen rond 1 uur thuis 2 lijntjes weer genomen(de laatste) gouw douchen dacht ik ,, ik was me daar ant hallucinere dacht echt heletijd dat ik iemand zag staan in me huis .. maar als ik dan goed keek wast weer weg ik had daarna afgesproken dat ik na een kroeg ging met wat vrienden dus heb me heel erg gehaast want werd helemaal paranoa aangekomen in de kroeg me lichaam kon echt niet meer ,, maja ik was nog steeds strak van de speed dus was in me hooft nog steeds heel druk werd gwwn moe vanmezelf veel prate allemaal onzin maakte me niet uit waarover als ik ma kon doorpraten 20 x het zelfde :P niet stil kunnen zitten etc,, dusja dat gevoel wat ik die laatste nacht had wil ik niet meer hebben zo kapot wezen is gewoon niet gezond! en wat die andere zegt 2 weken dat ken echt niet als ik me al zo voel na 6 nachten :P ik haal nu wel een keer in de 1 of 2 weken 1 of 2 nachtjes door maar ook niet meer ! kijk wel uit wat ik doe als je speed op het moment gebruikt voel je je happy en heel veel energy maar als het uitwerkt omdat je 8 uurtjes ofzo niet meer heb gebruikt omdat je wel wil gaan slapen daarna voel je je echt heel erg na de klote , okee als je 1 nachtje doorhaalt ook wel maar niet zo extreem dat hou je nog wel voel teminste ik wel:P"