Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb altijd last gehad van concentratie problemen op school ik kon me altijd moeilijk concentreren op de stof...ook omdat het me niet boeide..meestal was ik met andere dingen bezig in mn hoofd via via kreeg ik te horen over ritalin idd het medicijn voor kinderen met adhd het medicijn zorgt voor rust in je hoofd..waardoor je je beter op 1 ding kunt concentreren voor kinderen met adhd een goed medicijn ikzelf heb geen adhd maar gebruik wel ritalin ik gebruik 2 pilletjes van 10 miligram per dag ik word er rustig van in mn hoofd zodat ik bij de les kan blijven en rust heb ik mn hoofd zodat ik de dingen die ik lees of maak onthoud wanneer het medicijn begint te werken krijg je idd last van zweethanden net als bij xtc . de eerste paar keren dat ik het nam kon ik ook niet ophouden met praten. een paar andere bijwerkingen zijn slapeloosheid en het vermindert de eetlust ikzelf vind het niet verslavend..toen ik een tijdje geen ritalin had voelde ik me er niet klote door en ik had ook niet het gevoel van..nu heb ik echt ritalin nodig...ik merkte wel dat ik me weer minder goed kon concentreren dit is wat ik weet van ritalin, hehe in combinatie met een jointje is het ook zwaar relaxed btw"