Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga aankomend weekend effe lekker uit mijn dak in Moscow bij Armin.... En ja, daar hoort een pilletje bij. Nou moet ik toegeven dat ik niet iemand ben die regelmatig drugs mee de grens over neemt. Maar ik wil wel graag deze avond een xtc pil tot mij nemen. Slechts één pil.... waar hebben we het over ? Maar ja, mensen in het buitenland denken daar vaak anders over. TIPS ????? Niet doen ??? wel doen, en dan ?????"
"Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties. Ik moet zeggen dat ik wel twijfelde, maar uiteindelijk heb ik het niet meegenomen. Ik kom regelmatig in rusland en ik wilde eigenlijk niet riskeren dat ik nooit meer een visum zou kunnen krijgen. Ik snap heel goed dat als ze me in rusland pakken met zo'n pil, al is het er maar één, dan is het visum inleveren en je krijgt er nooit meer een. Dat was het me niet waard. Ik dacht, dan pakken we toch gewoon een paar lekkere wodka's.... Maar ja, ik had er effe geen rekening mee gehouden dat het een kompleet ALCOHOL-VRIJ feest was. Alleen redbul, cola en water.... en eten.... een lekker appeltje. Ík kan me niet meer herinneren dat ik zo gezond een zaterdagavond heb doorgebracht. Maar desondanks helemaal uit mijn dak gegaan met die maffe russen.... en natuurlijk op goeie muziek van Armin."