Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wie heeft er ervaring met therapeutische gemeenschappen mbt verslaving met name Hoog hullen. en kan mij daar wat meer over vertellen. Met vriendelijke groet, mig"