Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal ik heb van het weekend voor het eerst van me leven xtc gehad en moet zeggen dat het me niet goed bevallen is. heb de hele avond gewerkt en heel af en toe gebruik ik met mijn vriend wel is een lijntje coke en daar heb ik nooit een probleem mee gehad. maar die avond was het niet te krijgen en kreeg hij van een vriend twee pilletjes. hij had het wel vaker gebruikt ik nog nooit. toen we alleen waren heb ik 1 pilletje ingenomen met wat water en zat op me gemak een sigaret te roken. na ongeveer een kwartier voelde ik me plots niet helemaal helder en ben naar achter gelopen. daar ben ik gelijk op de grond gaan zitten omdat ik me niet lekker voelden. kan het niet uitleggen want ik was niet misselijk of draaierg. vroeg me vriend nog om iets zoets en daarna viel ik gewoon om in een diepe slaap. hoorde hem in de verte praten tegen me. nu dagen later hoor ik nog zijn stem tegen me praten . hij heeft me naar huis gebracht waar ik niets meer vanaf weet en alleen hoor ik ze stem. hij zegt dat ik wel reageerde als hij vroeg me ogen open te doen en daar weet ik niks van. pas na een uur ongeveer toen ik in me eigen bed lag kwam ik bij en werd ik wat helderer. heb koffie gedronken en ging slapen en werd hallucinerend wakker. zat tegen hem te praten terwijl hij er niet was. nu in de afgelopen drie dagen gaat het lichamelijk en geestelijk op en af. na inspanning krijg ik het erg warm en ga ik trillen en hardkloppingen. ook heb ik nachtmerries en hoor ik af en toe nog dingen die er niet zijn. ik weet niet hoe het middel had moeten werken maar voor mij was het een nachtmerrie achteraf. niet toen ik bewusteloos raakte omdat ik daar niks meer van weet. was gewoon een diepe slaap. heb niet overgegeven. maar wou dat ik me weer is wat lekkerder voelde. is dit nou normaal heeft iemand dit ook wel is gehad."
"dank je voor je reactie ja had ook niet het idee dat het zoiets moest gebeuren.. maar het is wel zo dat hij en die vriend ook dezelfde pillen hadden en nergens last van hadden. lees hier zoveel verhalen over hoe het zou moeten zijn of kunnen zijn maar voor mij was het eenmalig en nooit meer. hoop alleen dat de naverschijnselen en ook de angstaanvallen gauw weer over gaan. heb dit nog nooit meegemaakt"