Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen! Ik ben mij wat aan het orrienteren op allerlei drugs. Mijn vrienden moeten er niks van hebben, als ik met die rotzooi aankom hou ik waarschijnlijk weinig vrienden over haha :P. Dus vandaar dat ik naar mensen opzoek ben die ongeveer even oud zijn als ik (19) en mijn sitter willen zijn Dan gaat het vooral om lsd, ketamine en wie weet wat meer . Wat natuurlijk ook kan is om de beurt als jij het ook graag wilt proberen Of wat me ook leuk lijkt is met wat mensen uitgaan met wat pillen op want zoals ik al zei; als mijn vrienden merken dat ik drugs gebruik en al helemaal waar zij bij zijn ben ik de sjaak :P"
"Precies Naja ik snap het wel van mijn vrienden... als ik een jaar terug iemand aanzag komen met pillen wilde ik ook niks meer met hem te maken hebben:P Maar jij stelt je dus niet beschikbaar? Geen verkeerde bedoelingen maar liever geen homofiele sitters... Ik denk dat ik me dan niet op mijn gemak voel en er dan toch niet helemaal van kan genieten.. Verder maakt het niet uit of het mannelijke of vrouwelijke sitters zijn"
"haha klinkt leuk maar tijdens mijn trip kijk ik niet naar dubbel d Wat ik wel merk is dat vrouwelijke sitters veel troostender zijn maar ook wat meer paniekerig. Als je een man als sitter hebt is het meer "ajo daar ga je niet dood, gaat zo wel over""
"haha probeer je jezelf te verdedigen?"
"ik denk trouwens dat hier maar weinig vrouwen zitten"
"het lijkt mij dat vooral mannen drugs gebruiken en vrouwen niet"
"Waar kom jij je nou weer mee bemoeien? :P"
"Des te beter natuurlijk"
"Hee mensen! Dit weekend met een maat experimenteren met truffels. Nou heb ik zelf al wat opgezocht maar zou toch duidelijke antwoorden willen op mijn vragen Het is voor beide de eerste keer en zijn van plan wat te halen bij de lokale smartshop in arnhem. Mijn eerste vraag is of het nou klopt dat suiker de trip verminderd, dus voel je je kut of ga je te hard en je neemt wat suiker dat het minder wordt. Klopt dit? Dus handig om wat druivensuiker mee te nemen? Dan mijn tweede vraag, we zitten nog een beetje te twijfelen over de plek. We gaan het doen bij een klein dorpje. In eerste instantie zouden we het in het bos gaan doen maar nou hoorde ik later dat hier savonds wilde zwijnen en zwervers rondlopen. Niet echt handig dus. Nou is een tweede optie een soort van park/bos met een groot meer. Mij lijkt water niet handig? En binnen lijkt me trouwens ook niks. Een groot maisveld? Is dat handig? Mijn derde en laatste vraag: Wat is jullie muziek voorkeur tijdens de trip? Na het weekend zal ik als ik me nog wat kan herinneren (en nog leef) een triprepportje schrijven Doedels"
"Dank voor je reactie! Dan wordt het toch het meer"