Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi iedereen, bedankt voor de woorden. Ondertussen nog steeds niet gestopt en hoe meer ik 'moet' stoppen hoe moeilijker het mij precies wordt. Ik zie wel wat er van komt. Mijn wiet is bijna op en ik hoop dan ook dat het hierbij zal blijven."
"@Janey Nee ik rook geen sigaretten en heb er eigenlijk ook geen behoefte aan. Ik weet inderdaad wel dat het me lukt want soms doe ik een paar dagen zonder, zonder problemen, maar het is het feit dat het niet meer mag dat het mij extra moeilijk maakt. Een vriendin de me kan steunen zou inderdaad makkelijkere zijn. Heb hier 1 iemand over aangesproken, maar ze begrijpt het gewoon niet en dan deel ik dat liever met niemand meer. Gisteren heb ik gene gerookt en ben daar al zo trots op Hopelijk lukt mij dit vanavond ook, maar ik geloof erin!"
"Hallo iedereen, het doet mij goed te lezen dat jullie ervan af geraken en dat het zeker niet onmogelijk is. Zelf voel ik mij nogal een aansteller, ik rook amper een jointje voor het slapengaan en ben ook al meermaals voor langere tijd gestopt. Ooit rookte ik zelfs meer en dan ging het ook (met de nodige afkickverschijnselen van dien). Maar nu rook ik dus 1 jointje 's avonds. tot twee weken geleden was dat zelfs minder maar vanaf het moment dat ik beslist heb om te stoppen rook ik veel meer. Het gevoel dat het niet 'mag' of dat ik 'moet' stoppen is mij telkens teveel. Ik zie niet in hoe ik ooit ga stoppen, al geven jullie woorden mij wel moed!"
"@Janey @drieluik Hoe gaat het dan met de craving of de trek? Ik heb precies het gevoel dat dit nooit weggaat."
"Cannabis, al wil ik hier heel graag mee stoppen. Maar dat lijkt me niet mogelijk na de zoveelste stoppoging!"