Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede avond! Jou verhaal klinkt erg bekend. Ik heb vorig jaar mei voor het eerst een xtc pil gebruikt (oranje Q). Ik had de pil om 5u ingenomen en half 6 sloeg hij al in. Ik werd niet lekker en moest echt het publiek uit. Ik moest overgeven en had angstige gedachten in men hoofd. Maar daarna ging het weer en heb de hele avond op 1 plek gestaan draaien met men ogen en klappertandend Heb verder dus wel van het feest kunnen genieten ook al kon ik me er achteraf weinig meer van herinneren. Tot 2 weken daarna ging het prima en ook als ik aan het feest terug dacht kreeg ik gelijk weer vlinders in men buik. Maar daarna voelde ik me er een stuk minder leuk bij. Als ik er dan aan terug dacht kreeg ik gelijk een knoop in men maag en net zoals speed veroorzaakte op het feest ging alles in men lichaam zich aan spannen. Ook kreeg ik paniekaanvallen en werd ik erg bang. Hier voor was ik altijd erg impulsief en deed alles zonder er bang voor te zijn. Nu was ik in 1x bang voor de dood Enzo (had ik nog nooit eerder over nagedacht). Maar ook kon ik niet meer tegen alcohol of een jointje. Terwijl ik dat daar voor wel kon en het ook gewoon veel gebruikte. Ik heb er wel een jaar last van gehad. Nu nog steeds wel eens. Rare gedachten bleven maar door men hoofd spoken en ik vond/vind nu in 1x alles eng. Het liefst bleef ik gewoon thuis zitten. Nog meer mensen die zich in mijn verhaal herkennen? Ik weet natuurlijk niet zeker of het door de drugs kwam maar daarvoor voelde ik me nooit zo.... Gr. 19jarig meisje"