Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi mensen van 't forum, Ik heb in augustus voor het eerst XTC gebruikt, ik begon met een kwartje van 200mg en heb bijgepakt tot een halve. 100mg in totaal dus. Dit was zo geweldig dat ik in 3 maanden tijd van augustus tot oktober ongeveer 6x in totaal XTC heb gedaan van dosissen rond de 200mg. (Dont ask me why, ben zo dom geweest). Ik weeg zelf 60kg en ben 18j oud (jongen). Ik ben zo bang dat ik hier permanente schade aan heb overgehouden dat ik sinds 26 oktober om precies te zijn helemaal niks meer heb gebruikt. Bedankt voor het lezen en graag je mening. Groetjes"
"Bedankt voor de reacties, stelt me toch weer een beetje gerust :P. Ik denk dat ik persoonlijk nooit meer een pilletje aanraak."
"Geen klachten weet ik nog zo niet. Zit laatste tijd wel zwaar in de put. Maar denk dat dat vooral komt door mezelf dingen aanpraten die ik zou kunnen hebben gekregen, terwijl dit niet eens zo is waarschijnlijk. Gewoon overspannen dus."
"Op wat voor een manier zou je dat gaan merken over bijvoorbeeld 10 jaar?"
"Holy shit man, dat is wel echt heftig. Is dat er gewoon in komen knallen bij hem? Of sloop het naarmate jaren voorbij gingen erin?"