Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allen, 1 jaar geleden gebruikte ik om de maand wel een pilletje of wat pep. Na langdurig wiet te roken begon ik angstig te worden als ik stoned was dus ben dr mee gekapt.(heel soms rook ik nog wel een klein jointje voor het slapengaan achter de tv , maar alleen als ik alleen ben) Daarna met de pep ook fors geminderd omdat ik me altijd bekeken voelde als ik strak was tussen veel vreemd volk.(heel af en toe gebruik ik het nog wel eens als ik op mijn kamertje wat ps3 speel met wat vrienden) Overlaatst dacht ik 'hmm ik heb nog geen enkele slechte ervaring gehad met een pilletje dus het zal me wel goed bevallen' Dit was echter niet zo. Een 'non drug user' vertelde me dat ik grote ogen had, vervolgens ben ik paranoid naar huis gegaan. Hoe komt het dat ik van elke drug paranoid word ? Ik mis de goede oude tijd! Vroeger maakte het mij geen fuck uit dat ik grote ogen had van de mdma. En ik heb altijd gebruikt met verstand. En ik merk dat ik moeite heb met alleen de bus op te stappen. Ik ben altijd een sociaal zelfzeker persoon geweest maar als ik een bus moet opstappen slaagt mijn tikker op hol. Zelfs als ik nuchter in de bus zit voel ik me bekeken. Het lijkt er wel op dat ik alleen drugs kan gebruiken als ik alleen ben of met een aantal vrienden afgezonderd van de buitenwereld en dit lijkt niet goed Kan ik hier uitgroeien ? Ik wouw dat ik met vrienden op festival een lekker jointje kon meeroken maar echter kan ik dit niet meer. Pfft ik ben fucked up .Ik heb al eens een pauze genomen van 6 maanden geen wiet te roken (en andere drugs te gebruiken) in de hoop dat ik er niet meer paranoid van werd. Maar het is alleen verergert (ps als ik geen drugs gebruik voel ik me tiptop en zelfzeker, alleen wat angst voor de bus te pakken of alleen over straat te lopen. Er valt mee te leven maar ik zou het toch willen laten verdwijnen) gebruik info: -heb 3 jaar zonder problemen wiet kunnen roken -heb 1 jaar zonder problemen maandelijks pep gebruikt op cafe/school/werk/vriendenkring -mdma heb ik nooit veel gedaan , alleen op festivals en 4x met vrienden thuis om lekker wat te spacen."
"nadje zei: nou ik voel me nog steeds duizelig en daar wil ik wel vanaf komen.. nou ja duizelig, het gevoel dat je zweeft en niet naar 1 ding tegelijk kan kijken. het voelt niet alsof de pil uitgewerkt is. Klik om te vergroten... bye bye goed gevoel welkom afkick. ohja eet ook wat fruit. Als ik afkick heb eet ik van alles een beetje (noten , fruit , melkproduct(ten) , eiwit , koolhydraten , soepje met veel zout , water , aspirine c , aquarius. Eer dat je dit binnen hebt ben je al beter . tenzij je 4 nachten hebt doorgesnoven.."
"Exceptional Insight zei: Was het voorheen echt anders of houd je jezelf dat alleen voor? masterpiece zei: Het lijkt er wel op dat ik alleen drugs kan gebruiken als ik alleen ben of met een aantal vrienden afgezonderd van de buitenwereld en dit lijkt niet goed Klik om te vergroten... Dat heb ik ook. Het heeft bij mij niks met angst te maken, dit is gewoon de manier die ik prefereer. Misschien is het een idee om helemaal te stoppen met blowen. Want daar herken ik me wel in. Dat zenuwachtige in de bus en andere openbare plekken. Drukke plekken. Kleine ruimtes met veel mensen enzo. Bah. Sinds ik ben gestopt met blowen, nu bijna drie jaar geleden, heb ik er geen last meer van. Klik om te vergroten... voorheen was het echt anders. Ik was de koning in wiet roken ik deed het veel en graag. Ik herriner mij ook de tijd dat ik pep pakte onder een tafelvoetbal toeirnooi. Ik voelde mij echt super en actief. Nu zou ik me echt bekeken voelen =/. mrja ik denk ook gwn fout denk ik"
"NJa ik ga maar eens stoppen met wiet te roken dan. Gaat wel moeilijk worden omdat ik het namelijk graag zelf kweek in de zomer you know what i'm saying. Denk je als ik die 10tal jointjes per maand schrap dat ik me beter ga voelen?"
"Exceptional Insight zei: masterpiece zei: Denk je als ik die 10tal jointjes per maand schrap dat ik me beter ga voelen? Klik om te vergroten... Ik denk het niet, maar als je nog zo diep in die ontkenningsfase zit, kun je het altijd proberen Succes! Klik om te vergroten... Pfoe miss heb je wel gelijk. Thuis heeft het nooit niet echt meegevallen , een meisje heeft mn hart is 1000 stukken gebroken waar ik 1 jaar mij rot heb gevoelt. Ik vind van mezelf dat ik al 2 jaar chronisch ziek ben.(maar niemand heeft het door integendeel) En ik beken ik sta strak en ik ben dit alles gaan posten omdat ik paranoid werd op een fuif met wat vrienden door de pep maar nu voel ik me weer toppie in mijn warm bedje. Wat moet ik doen help me , ik ben 19 btw"
"Als ik bij de dokter zit of er met iemand over praat dan lijkt het precies niet zo erg te zijn. Ik ben 1 keer eens naar een therapeut geweest toen ik kapot ging van liefdesverdriet maar toen ik de moeite had gedaan voor naar leuven te gaan en eenmaal ik daar zat leek het of ik van niets meer last te hebben. geen para , geen pijn =/"
"nadje zei: weten jullie wanneer je helemaal nuchter bent? want na 10 uur lig ik nog na te trillen en duizeligheid.. is dat wel normaal? ik hoop snel reacties te krijgen. gr nadje. Klik om te vergroten... tuurlijk is dat normaal. eet ,drink, masturbeer, neem een aspirine C, wat zout, en vitamine's en ga 12 uur slapen."