Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond mensen, ik heb wat te vertellen en ook wat te vragen.. ik heb ongeveer een half jaar 24/7 non stop aan de g gezeten zo een maandje geleden ben ik begonnen met afbouwen de 1e 2weken zo een 3x in de week 3 buisjes week erop minder, etc. ik ben nu zo een 5dagen gestopt volledig,maar nog steeds verschijnselen zoals trillende handen,soms wat depressieve gevoelens.. ik heb voornamelijk last van trillende handen waar ik af en toe echt gek van word weet iemand hoelang deze afkickverschijnselen nog gaan duren,want het is geen pretje? gr massol"