Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"marko zei: Ik weet dat speed wel een harddrug is, maar of je daaraan verslaafd kan worden blijf voor mij altijd een vraag. Daarmee bedoel ik dat het mij meerdere keren is gelukt om daar vanaf te komen. Wel maak ik zo nu en dan die ene denkfout maar als ik een portie speed hebt gehad, laat ik het er wel even bij. Dan denk ik aan andere dingen die mijn fantasierijke gedachten doen omspringen. Verder kan ik vertellen dat wanneer ik gebruik veelal te maken heeft met verveling. Want verveling is nadenken in een dageijkse sleur van 24 uur. Een terugval is een duidelijk aanblik op mijn denkpatroon waarmee ik geconfronteerd wordt, en DAN is de keuze die ik maak op speed gericht. Ik richt mij dan totaal op het sociaal gebruik ¨vaak met anderen¨ maar of dat Echt verslavend is weet ik eigenlijk nog niet.....Hoe kan ik het dan noemen? Klik om te vergroten... Je raakt sneller verslaafd als je denkt, En ik vind het eigelijk een typisch voorbeeld van psychische verslaving dat je, je gaat vervelen zonder. Denk eens even na voor jezelf verveelde je jezelf ook zo voor je het gebruikte. Ma kblijf erbij pep is een geschenk het is gewoon de kunst een balans te vinden tussen die enkele recreationeele lijntjes of voor sommige onder ons lijnen of het echt gebruiken omdat je, je verveeld. IK kan dit namelijk zelf niet dus doe dan een weekje elke dag een beetje niet overdreven hoor. Endan voel ik ma daarna schuldig endan stop ik weer even. Ik weet niet waar sommige mensen de kracht vandaan halen om hun gebruik te controleren tot wanneer ze zelf willen. Want ik begin namelijk redelijk snel te relativeren endan is een lijntje toch snel gelegd niet.... Voor mij blijft het dus verslavend... Nja zoals je misschien merkt heb ik ook net pep op maar ga is proberen het morgen ééns niet te doen kzal nog wat laten weten... maar moest er ff uit. Allemaal nog een fijne avond"