Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb de afgelopen tijd veel XTC gebruikt en nu wil ik graag weten wat je het beste kunt doen om de roofbouw die ik heb gepleegd op mijn lichaam, enigzins te "compenseren". Ik heb ongeveer 3 jaar lang gebruikt waarin het is begonnen in een recreatieve vorm maar de laatste 1 1/2 jaar is dit dagelijks geweest. Ik ben zelfs zo stom geweest om tijdens feestjes rond de 5 pillen naar binnen te "tikken". Ik ben nu een poosje gestopt en heb mijn bloed laten onderzoeken om te kijken of mijn organen geleden hebben. Gelukkig kwam daar niets uit waar ik zeer blij om ben maar ik kan me niet voorstellen dat mijn lichaam er niet onder geleden heeft. Als iemand tips heeft dan zie ik graag een reactie tegemoet. Alvast bedankt, Mart"
"Tufnut zei: Je kan alleen doen wat voor iedereen goed is. Gezond eten, sporten, voldoende rusten en niet meer zo achterlijk doen. Klik om te vergroten... Touche, maar met die vier zaken ben ik altijd al bezig geweest al was het met de rust natruurlijk wel wat minder gesteld. Ik doel meer op vitamienen en dergelijke. Evengoed bedankt voor de reactie."
"Drugs Infolijn zei: Het antwoord op deze vraag vind je hier. Klik om te vergroten... Hallo, De link die in je bericht staat werkt niet. Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord op mijn vraag en wil ook de mensen bij deze alvast bedanken voor de reacties. Gr mart"