Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben 5 jaar verslaafd geweest aan hoestsiroop met codiene ik dronk soms meer dan 2 flessen per dag de dag dat ik stopte was de dag dat je geen meer kon krijgen zonder voorschrift ik ben van de ene dag op dfe andere gestopt de eeste 2 dagen ging het nog maar dan afgezien een hele week koud warm kippevel ik wist niet meer waar kruipen thuis dan ben ik maar naar de huisdokter geweest die deed bijna in zijn broek toen ik vertelde dat ik iedere dag meer dan twee flessen dronk maar ik kon het niet meer aan zo ziek was ik dan maar naar een ontwennings kliniek gegaan waar ik nog drie weken heb afgezien maar het deterde iedera dag wel een beetje ik ben er nu 5 jaar vanaf en neem dat spul nooit meer welk drink ik de laatse tijd te veel en ja nu stoppen met drinken dus terug afzien"
"ik drink de laatste maanden te veel bier nu het verlof is kan dit oplopen tot 24 jupilers daarbij neem ik dat nog slaapmedicatie een slaappil en een doorslaper vandaag niets gedronken zweten beven ongemakkelijk voelen hoop dat bij en dag of twee beter wordt"
"ik last aan mijn maag van al die drank en graving dat is ook de reden om te stoppen"