Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn partner is nu al 2 jaar drugsverslaafd, We leven nu een paar maand niet meer samen, Nu zegt hij dat hij aan het afkicken is en op de meth staat. Ik weet dat je van heroine kleine pupillen krijgt en er erg grauw uitziet. Nu is mijn vraag als hij daadwerkelijk gestopt is met heroine wanneer zijn pupillen dan weer goed staan zoals het behoord te zijn. En verder zijn andere tips ook welkom, Het is niet zo dat ik het voor de voeten gooi als ie nog wel gebruikt want ik weet uit ervaring dat hij behoorlijk agressief kan worden, en als ie echt wil afkicken maar het nog niet kan ik hem daar ook de tijd in gun. Ik hoop dat ik hier wat meer info over kan krijgen."
"Nou m`n partner is nu 2 jaar verslaafd, maar je wilt niet weten wat zijn gebruik is en je staat er versteld van dat hij nog op zn benen staat, ik verwacht ook niet dat hij er weer afkomt, hij is vroeger ook verslaafd geweest en was er 7 jaar vanaf. Nu gebruikt hij bruin, wit, benzo`s en alle andere troep die je maar verzinnen kunt. Maar sinds een week alleen aan de meth wat ik dus nog steeds niet geloof, die ogen zeggen genoeg, Vandaag bij hem geweest met de kids die ziet hij dus onder toezicht van mij en een 3de persoon, wat trof ik in zn kamer aan diverse kokertjes en folie, basepipe en een aantal blikjes lege frisdrank met allemaal gaatjes erin, in opdracht van hem mocht ik alles weg gooien en heb dat dus ook gedaan, hij zag er wel iets beter uit en hij beweerd dat ie nog een halve strip meth nodig is, hij had nog wel steeds een vieze lucht oud zweet en hij klaagde over spierpijn maar dat zie ik tegenwoordig als aanstellerrij het geloof op beter is weg. we wachten af hoe het verder gaat. Zijn er nog meer methodes om te gebruiken dan alleen folie Bpipe en blikjes? Ik weet hij is geen shotter en dat zal hij na mijn weten ook niet doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. groetjes...."
"Hoi iedereen, Bedankt voor jullie info en tips, ik ben dit weekend weer 3enhalf uur bij hem geweest van wege de kids en zoals ik al had vermeld dat ik dacht dat hij zich aansteld tot zo ver had ik dus wederom gelijk helaas, zn acteerkunsten kijk ik dus dwars door heen, hij gebruikt dus nog steeds en ik heb er tegen moeten praten dat hij de waarheid zou vertellen, hij bleef maar liegen en liegen, Ik ben misschien fout geweest want ik heb tegen hem gezegt als jij nu niet de waarheid verteld dan pak ik de kids op en ik ga weer weg. Toen dat dus tot hem door drong kwam het hele verhaal er uit, hij was wel gestopt met de coke en hij gebruikt nu nog metha en bruin. Hij was de hele week bezig geweest om het te proberen maar het lukt hem niet, Hij was ook al een tijdje bezig geweest om zich te laten opnemen hier in groningen maar een opname voor hem zat er niet werd hem verteld!!! Nu kon hij wel in aanmerking komen voor een meth programma maar ook daar voor zit hij in de molen en zal nog enkele weken duren voordat hij met dat programma kan beginnen, belachelijk na mijn idee. Onze relatie zal niet weer goed komen, maar ik wil hem helpen vanwege de kids van 1 en 3 die hebben recht op hun vader en die recht wil ik hem niet ontnemen het zijn ook zijn kids en ik weet hij houdt van ze, Hij vroeg aan mij hoelang de afkick duurd, Hij is bang bang om ziek te worden en bang na de trek die hij gaat krijgen, hij weet dat de drang naar de drugs te groot is, maar hij wil echt stoppen waar kan hij zich laten opnemen? en wie kan hem helpen? groetjes...."