Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb lsdzegeltjes kunnen bemachtigen, en kan ze deze week eindelijk probere . ik ga ze woensdag halen en donderdag gebruiken. iemand tips voor mij ? best binnen of buiten doen , .. ik doe het met een vriend , mr zonder een sitter. ik heb wel al een keer paddo's gedaan, maar toen op het einde toen ik echt vermoeid werd , werd ik er depri van en wou ik dat het ophield omdat ik zo moe was. Nu dat waren de lichtste paddo's en vermits lsd een stukje harder is , vroeg ik me af of het slim is het te combinere met speed .. om de vermoeiheid niet te voelen. zoja, speed voor of na het nemen van lsd , en hoeveel ervoor ? En hoe zit het met wiet ? want op internet vind ik dat het fijn is een joint te roken dan .. hopelijk knn jullie me verder helpen"
"kennis van me praatte over space shuttles .. het was de 'trip van je leven' zei hij, en 't kost 30 euro (best wel duur .. ) vind nergens informatie erover .. wat het eigelijk is, welk het effect is , hoelang .. iemand van jullie al gehad en meer informatie voor me?"
"welke wiet vinden jullie het beste ? of hebben jullie de fijnste ervaringen mee.. ik heb tot nu toe enkel white widow , misty en santa maria (weet niet of ze juist geschreven zijn). moet wel gaan halen in maastricht , dus meestal is het gewoon een naam noemen .. niet echt erbij nadenken. zaterdag gaan we terug en daarom dit keer een beetje denken op voorhand liefs"