Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb de C en I variant gesnoven en ik vind het aanraders. Mensen die er niks van voelde hebben iets niet goed gedaan. Met de I was ik gelukkig gewoon thuis want ik werd er goed vaag van 2 weken later de C voelde ik minder maar had de week daarvoor ook DMT gerookt. De C variant blijf je wat rustiger van wat ik persoonlijk fijner vind. De I zou je op een feest kunnen gebruiken zegt men maar dat zou ik zeker niet de eerste keer doen"