Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste blowende vrienden, Ik denk erover een tijdje vakantie te houden in Nijmegen. Hoe zit het daar met de coffeeshops, kan iedereen er kopen of alleen met lidmaatschap, zoals bij andere steden aan de grens? Dank voor jullie advies!"