Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik ga 10 juli naar de zomer opening van thuishaven en dit is tevens mijn eerste keer thuishaven. Ik heb wel ervaring met xtc, alleen nog niet op festivals en dus ook niet thuishaven. Heeft iemand cruciale tips over x gebruik op thuishaven en thuishaven in t algemeen? thanks!"
"3 uur lang blijven proberen met je hele groep vrienden.. en dan dikke mazzel hebben"
"Bedankt voor de tips!"