Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was ik weer eens. nu met de vraag als ik gestopt ben met de g of in eens veel minder ga gebruiken (bv na 3 of 6 maanden 24/7) krijg ik altijd een hele vette huid vooral mijn gezicht. is dan bagger vet. meer mensen die dit probleem bekent voor komt? kan er hier weinig over vinden vandaar de vraag??"
"noeli zei: nee, alleen tijdens het afkicken,, ik ben er al een poos van af, je moet sterk zijn, alternatieven inzitten, denk alternatieven, hebben jullie weleen van de gebruikerstrap gehoord? of van de circel van dijk, is heel boeiend, dat heeft me sterk gemaakt Klik om te vergroten... nee nooit van gehoord maar ben heel benieuwd wat dat dan mag zijn en hoe het in zijn werk gaat. BVB DANK louki"
"noeli zei: nou het is heel makkelijk maar je moet het gewoon snappen, de trap ; je heb vijf trappen, je begint altijd op trap 1, dan is er nog weinig aan de hand, je verveelt je een beetje.trap 2 dat kan van alles zijn bv dat je je erger gaat vervelen, of dat er iets vervelends is gebeurd , maar je doet er niks mee, je probeert hjet niet op te lossen,, trap 3 is dat je de drugs gaat verlekkeren bv als ik nou een beetje had, dan zou ik me niet meer zo vervelen, dan zou ik me een stuk lekkerder voelen, trap 4 is dat je gaat regelen, dealer bellen ofzo, en trap 5 is dat je aan het gebruiken ben,, als t niet duidelijk is, gewoon vragen Klik om te vergroten... nee snap het thnx het kwartje is gevallen thnx"
"noeli zei: snap je het echt,, je kan het gewoon vragen hoor Klik om te vergroten... dat het gevaar dat je weer terug valt groot is toch?"
"Mijn vraag is wat voor soort medicijn/hulpmiddel je krijgt voorgeschreven voor het afkicken van GHB?"