Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ghb GHB is zondermeer gevaarlijk in te grote concentraties. Dit geldt echter voor zoveel middelen. Je mag ervan uitgaan dat mensen die het proberen voldoende inlichtingen hebben ingewonnen hierover. Echter heb je altijd van die sufferds die niet weten te doseren. Nadeel van ghb is wel dat het moeilijk doseerbaar is. Te weinig (1 dopje of zo) dan merk je er niets van. Je moet er net genoeg van nemen om op dat plateau terecht te komen en niet teveel om niet out te gaan. Mocht je merken dat je out dreigt te gaan, regelmatig een glas water drinken. Dus niet gelijk een volledige fles water opdrinken. na een kwartiertje a half uur moet ghb wel gaan werken. daarna per dopje bijnemen en niet per buisje, of gewoon uit laten werken natuurlijk. GHB niet in combinatie met alcohol en melkproducten nemen."