Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn partner had een verslaving achter de rug. Toch gebruikt(te) hij nog, wij hadden de afspraak gebruikt, gebruiken is hulp zoeken. Zolang hij eerlijk was had ik er geen problemen mee als het eens gebeurde. Maar zodra het stiekem gebeurd is het een probleem in mijn relatie. Ik ben behoorlijk ruimdenkend maar daar staat eerlijkheid tegenover."
"Hallo allemaal, mijn relatie 9 jaar geleden begonnen, ik wist dat mijn partner een drugsverleden had en zelfs 2x is opgenomen in een kliniek, hij gebruikt (te) coke. hij vertelde mij dit in het begin van onze relatie,... nou dat vind ik moedig dacht ik, ook vertelde hij dat toen wij net een relatie hadden een keer weer gesnoven had, maar dat dit nooit weer zou gebeuren. Ik heb ook tegen hem gezegt dat ik blij ben dat hij niks meer gebruikt aangezien ik 2 kinderen heb en ik niet in een huis wil wonen waarin iemand drugs gebruikt. en mocht het zo zijn dat hij er veel moeite mee zou krijgen hij dan direct hulp zou zoeken zodat hij niet meer terug zou kunnen vallen. Na een paar jaar vermoedde ik dat hij drugs had gebruikt terwijl ik in het ziekenhuis lag vanwege een spoed operatie. Natuurlijk was ik op zijn zachtst gezegt teleurgesteld, en heb ik ook gezegt dat ik niet niet leuk vond dat hij drugs gebruikte terwijl ik in kritieke toestand in het ziekenhuis lag. Hij is daarna ook direct naar verslavingszorg gegaan en heeft daar een aantal afspraken gehad. hij had er moeite mee dat ik dus met spoed naar het ziekenhuis moest en kon de verleiding niet weerstaan. toen ik opgeknapt was en weer in staat was om thuis even de grote schoonmaakt te gaan doen werd ik overspoeld met lege pakjes coke, op de kasten waar ik normaal niet bijkom, achter de kasten. ik was woest. ik ben toen door het hele huis gegaan om over de pakjes te vinden, ik heb ze op een hoop gegooid toen mijn partner thuis kwam en hem ermee gecontronteerd. hij schrok hier heel erg van natuurlijk. Ik vroeg hem; waarom moet je mijn vertrouwen zo beschamen? ik ben altijd begrijpelijk naar jou geweest, en omdat je na je verslavind weer had gebruikt, zei je dat je er spijt van had en heb je mij beloofd hulp te gaan zoeken en dat ik er dan begrip voor heb, op deze manier laat jij zien dat jij je coke boven onze relatie stelt, Hij janken en zeggen dat hij er meer moeite meehad dan hij dacht enzo, dus ik weer overstag. en hij weer hulp zoeken. Dit is ruim 4 jaar goed gegaan( al heb ik achteraf mijn twijfels) vorig jaar is hij in een cafe gaan werken waar drugs gebruikt wordt hier had ik erge twijfels over, mijn partner verzekerde mij dat hij eroverheen was en de verleiding nu wel kan weerstaan. Onze relatie had inmiddels al wat flinke deuken opgelopen dus dat liep ook niet echt soepel meer. weer had hij beloofd zodra de verleiding te groot werd hij ontslag zou nemen. Inmiddels is hij ontslagen en de reden waarom is mij niet duidelijk. er zijn heel wat mensen geweest die mij verteld hebben dat ik hem in de gaten moet houden kwa drugs en vrouwen. Ik wil niet altijd afgaan op wat een ander zegt, ik wil het met eigen ogen zien. maar een vriendin van mij vertelde laatst dat ze hem een keer betrapt heeft met poeder aan de neus, zij moest hem beloven niks tegen mij te zeggen. want anders ging ik weg, en dit deed hij eigenlijk nooit meer en al die onzin erbij. Natuurlijk heeft mijn vriendin dit wel tegen mij gezegt. ik geloof haar ook, zij liegt hier nooit over en ze praat altijd snel haar mond voorbij. wanneer ik mijn partner hiermee wil contronteren weet ik dat hij van alles over haar zal zeggen zodat ik hem ga geloven. hoe kan ik hem hiermee het beste confronteren zodat hij geen poot heeft om op te staan. vorige week vertelde ik hem dat ik alleen ga wonen met mijn kinderen zodra ik een woning toegewezen krijg. Ik was al bijna weer om, tot mijn vriendin mij dit vertelde. nu weet ik zeker dat ik bij hem wegga en ik wil dit bespoedigen, ik kan niet bij vrienden of famie omdat ik een rot ex heb die mijn kinderen bij zich wil houden en er zo een slaatje uit wil slaan."