Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan een halfuurtje fatsoenlijk gamen. En dan moet ik toch echt weer bij pakken.... ik speel meestal fifa ja"
"Ik kan mij vinden in jouw uitleg over die depresiviteit, dit heb ik meestal alleen als ik er geen alcohol bij heb gedronken. Maar die slapeloosheid en kater niet, zelfs niet voor een eerste keer. Mijn eerste keer heb ik zo'n 8 sleutelpunten genomen in totaal en nam ik mn laatste 2 sleutelpunten rond half 2 en sliep rond 5. Ik had er wel alcohol bijgenomen."