Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DXM Hmm.. klinkt interessant"
"Hey! Over een uurtje of 2 ongeveer neem ik een half zegeltje. Later die middag zal ik belissen of ik nog een halve bijneem of niet. Het is mijn eerste keer namelijk. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten? Er zijn genoeg tripsitters aanwezig. Grtz. Lolzornated"
"Een tevreden roker is geen onrust stoker"
"Kan je nog een werkzame dosis N20 halen uit een lege slagroombus?"
"Beste leden! Ik heb hier nog wat vodka staan, om precies te zijn Sobieski (40%). Kunnen jullie miij iets aanraden om mee te mengen? En welke verhoudingen? Gr, Lolzornatd."
"Hey! Bedankt voor het recept, ga ik zeker een keer proberen. Alleen heb ik niet veel in huis... Zal het lekker zijn om het te mixxen met cassis?"
"Beste leden, Ik vroeg mij af wat de precieze werkingsduur van ketamine is. Bij mijzelf merk ik dat na het snuiven het maximaal een kwartier duurt voordat ik op m'n top zit, daarna duurt dit een uurtje en na dit uur gaat het heel snel (kwartier ongeveer) weer weg. Is dit bij anderen ook zo? Ik weet dat er van verschillende drugs een soort grafiekjes zijn waarbij je de werkingsduur ziet, alleen van ketamine kon ik deze nog niet vinden, heeft misschien iemand hier zo'n grafiekje over keta? Alvast bedankt!"
"Zo, dat ziet er netjes uit. Hoeveel gram heb je tot nu toe? En hoe lang is de langste?"
"Beste leden, Vorige week heb ik een poging gedaan om hasj te maken, alleen dit is uiteindelijk mislukt. Ik heb het geprobeerd op de huis-tuin&keuken manier: Wiet gezeefd tot er wat groene (?) poeder over was. Dit in het cellofaan van een sigaretten pakje gedaan, met plakband dicht gemaakt en een natte krant eromheen. Vervolgens op 175 graden 10 minuten in de over gelegd. Na het uit de oven te hebben gehaald heb ik het nog met een deegroller tot een plat stuk 'geperst'. Het resultaat was een groen/bruin achtige plak welke uit elkaar viel als ik 'm aanraakte. Het stonk ook enorm. Vandaag ga ik nu een tweede poging wagen. De eerste keer had ik de wiet niet ingevroren, dit wil ik vanavond wel gaan doen. Ik heb de wiet gister in de vriezer gelegd en deze gaat er vanavond weer uit. Kan het hier aan liggen dat het de vorige keer is mislukt? Volgens mij is het bij het zeven ook verkeerd gedaan, als ik zo op internet kijk heeft iedereen na het zeven een bruin achtig poeder over, wanneer ik bij mezelf keek was dit poeder groen. Heeft iemand nog tips hoe ik het beste kan zeven met huis tuin en keuken middelen? Kan ik een panty gebruiken? Wat ik ook las is dat het bruine poeder dat overblijft helemaal niet in de oven moet, als het goed is zo dit met lichaamstemperatuur al geperst kunnen worden. Klopt dit? En lukte dit vorige keer niet omdat ik het verkeerd had gezeefd? Ik ga vanavond aan de slag, en zal een paar foto's van het resultaat posten wanneer alles is gelukt. Alvast bedankt voor de antwoorden en tips!"
"Ik had in Amsterdam een tijdje geleden Jamaican gehaald, het was echt kut sprokkelen en dr zaten zelfs zaadjes tussen. Raar genoeg werden we zo stoned als een garnaal."