Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag, Ik hoop dat iemand mij veilige instructies kan geven over het inspuiten van 3cmc. Ik kan niet meer snuiven. Moet je 0,1 gr 3cmc mixen met zoutwater en dat in een spuit stoppen en je arm strikken?"
"LucidLucy zei: Hier ga ik je niet bij helpen, sorry... Lees je in over pluggen, dat is een veiligere optie die voor veel middelen bijna net zo goed werkt. Bij een juiste plug techniek komt de rush soms net zo snel opzetten als via IV injectie. Daarnaast moet het middel nog wel langs een celwand, waardoor eventuele onzuiverheden nog wat gefilterd worden (tenzij die ook wateroplosbaar zijn). Dit is een hele goede Engelstalige guide. Op het forum zelf is er ook wel Nederlandse info over te vinden. Injecteren is uiteindelijk een stuk minder leuk. Dat heb ik zelf ook mogen ervaren. Zie o.a. mijn topic over het injecteren van a-PiHP of andere corrosieve RC's (en 3-cmc is ook behoorlijk corrosief) Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's) Ik ben een tijdje aan het schrijven geweest aan 3 verhalen: Mijn zoektocht naar herstel (en plezier in het leven) Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's) Hier het derde verhaal: Om wat meer context te lezen, zie de andere... drugsforum.nl Dan is het ook nog eens zo dat 3-cmc erg goed oraal werkt. Dus je kan het ook prima slikken. Snuiven is i.m.o. de slechtst werkende ROA voor 3-cmc. Slikken qua effect het beste, maar het duurt even voor je het voelt. Pluggen werkt qua effect goed, iets minder dan slikken. Maar het werkt in 2-3 minuten. Mag ik vragen waarom je niet meer kan snuiven? En hoeveel 3-cmc gebruik je? Klik om te vergroten... Mijn neus zit is helemaal kapot en zit verstopt. Ik gebruik 3 gram op een dag maar daar voel ik haast niks meer van. Pluggen vind ik maar niks. 🫣 Ik snap dat je het niet wilt zeggen over hoe je moet spuiten gezien jou eigen verhaal met spuiten, maar ik ben te afhankelijk geworden van het spul dat ik het sowieso wil gaan proberen."