Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yooo, ik heb ff een vraagje voor jou. Ik heb zaterdag (het is nu maandag) een top festival gehad, alleen voel me nu echt heel erg verrot. Heb in mijn verleden al zovaak xtc, mdma en de hele mikmak gedaan. Alleen na zaterdag kan ik niks normaal meer doen. Kan me niet concentreren, haal dingen door elkaar, ben mega moe en heb telkens het gevoel dat ik moet overgeven. Terwijl ik gewoon normaal eet. Zatrdag heb ik over d3 gehele dag 1 pilletje gedaan en paar nakkies speed. Speed vind ik echt gacking eraan maar dacht dat ik moas wel wat nuchterder er van werd. Dit was trouwens de eerste keer speed. Heb jij ervaring met zulke gevoelens en wat ken ik eraan doen?"