Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ost zei: Zoals FredKroket al zegt zou ik een beetje rustig aan doen met het combineren van ketamine. Als je overdag alcohol doet en 's avonds ketamine, heb je dus twee downers bij elkaar die elkaars werking kunnen versterken. Ook de combinatie van wiet en ketamine kan onvoorspelbaar zijn. Vooral aangezien je nog geen ervaring met ketamine hebt, zou ik aanraden om voorzichtig om te gaan met het combineren hiervan. Combineren is sowieso altijd met verhoogd risico. De eerste keer ketamine zou ik rustig in een tent doen aan het einde van de avond. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat iemand te veel pakt en het opeens veel harder inkickt dan verwacht. Zelf zou ik volgens jouw planning alleen op de dag met speed ketamine doen, dus overdags speed en 's avonds ketamine. Het scheelt dat je met speed i.t.t. alcohol nog vrij 'nuchter' blijft in je hoofd en de combinatie speed + ketamine waarschijnlijk alleen de bloeddruk wat verhoogt (met normale doseringen). Qua dosering van keta: neem kleine puntjes en neem pas bij als het tijd heeft gehad om in te werken. Als je in één keer een te grote punt pakt, kan het ook in één keer flink inkicken. Klik om te vergroten... Ik had gehoopt de eerste avond alvast ketamine op de after bij de tent te doen en dan zaterdag in de avond in kleine doses te mengen met speed op de dansvloer. Ik heb vaker gehoord/gezien dat dit een hele leuke combi kan zijn. Nu ik erover nadenk is het geen goed idee om dronken nog eens ket te doen, misschien optijd stoppen met alcohol, of toch maar helemaal laten gaan. Ik ga dit weekend naar verknipt in de xtc pauze, is het dan een idee om als ik sober ben op de after alvast keta te proberen?"
"FredKroket zei: Zou het thuis proberen Klik om te vergroten... De after is gewoon met vrienden in de loungestoelen zitten bij de buren in het tuinhuis, of is dat niet wat je bedoelt met thuis"
"Druggers zei: Leuk dat je naar liquicity gaat! Ik ga al wat jaartjes naar dit festival. Mijn planning is vrijdag nuchter, zaterdag speed of 2fma en op de zondag borax combo of XTC. Klik om te vergroten... Ik ben echt een sucker voor DnB, sinds ik kennis heb gemaakt luister en draai ik alleen nog DnB, dus veel drugs zal ik niet nodig hebben om het leuk te hebben. De laatste keer met x was ik misschien iets té enthousiast"
"ost zei: Speed met ketamine kan zeker een goede combinatie zijn op de dansvloer. Alleen is het wel handig om wat ervaring te hebben met ketamine zodat je een beetje weet hoe te doseren en wat je kunt verwachten. Niet zo handig om half verdoofd en gedesoriënteerd te gaan skanken. Ik vind het zelf altijd het fijnst om de keta te bewaren tot een beetje het eind van de avond als 'afsluiter'. Tegen die tijd heb ik het ondertussen vaak toch al een beetje gezien, mocht het wat zwaarder vallen dan verwacht. Aangezien je het twee keer wilt proberen: als je xtc op de zaterdag doet, kun je 's avonds - als de xtc ondertussen wel al uitgewerkt is - tijdens de after keta doen. Dan zou je de volgende dag de speed rustig aan met wat ket kunnen combineren. Klik om te vergroten... Update: ik heb gister ketamine gehaald om evt dit weekend na verknipt te proberen. Ik heb alleen geen tijd meer om het te testen, maar het zijn kristallijne staafjes, dus denk niet dat dat nodig is"
"Update: verknipt was heel erg warm, maar wel leuk, en de keta was top. Even een beknopte tripreport we kwamen rond half 5 aan op het festival na 2 uur onderweg te zijn geweest. Tegen die tijd zaten er al wel 4 drankjes in. Bij de ingang 5 muntjes gehaald, waarna de eerste 2 gelijk al aan een flesje water opgingen. Om half 7 toch stiekem een halfje genomen (62,5mg). Ik kon de sfeer nog niet helemaal goed voelen, mede ook vanwege het warme weer. Later op de avond speelden Dyen en Xenia, artiesten die ik al een tijdje op insta volgde. Top om te zien! Tussendoor nog even een likje, en toen volgde de 2 uur durende reis naar huis. Al met al toch een geslaagde eerste techno-feest. half 2 komen we thuis aan en zijn in de sère gaan zitten. Hop eerste sleutelpuntje erin (*3 cokesnuivers die mij verbaasd aankijken omdat ik nooit heb gesnoven en opeens flink aan mijn sleutels zat te ruiken). Ik voelde me lekker wazig worden. Na 45 min nam het wel af en was ik klaar voor een stapje erbij. Klein bergje in mijn rechter neusgat. Ik vertelde dat ik best veel meer aankon. Op een been kan je niet staan! Werd er gezegd, een advies wat ik aannam. na een uur ben ik naar binnen gegaan om te plassen, toch maar niet aan de steiger zoals we normaal altijd deden want ik had het gevoel dat ik dan in het water gevallen was. Ergens voor de eindtijd ook nog een klein lijntje met een opgerold briefje gedaan. Ik had speciaal een kaleidoscopische bril en een NC-koptelefoon meegenomen. Ik had een van mijn favo spacenummers opgezet en ben toen 5 minuten helemaal in mijn eigen wereldje geweest. Om 4 uur viel iedereen zo'n beetje in slaap en is iedereen maar naar huis gegaan. Al met al een super heerlijke trip, en ik kan eindelijk ook de term nose-beer begrijpen."
"Ik heb in de laatste paar weken ook veel research gedaan hier op df, en heb wat rondgevraagd bij dealers. Misschien is speed toch niet the way to go als toevoeging voor de kort werkende mdma, en dat met geen slaap op dag twee is ook wel een ding. Ik heb veel gelezen over RC's en heb wat research gedaan over de specifieke werkingen met receptoren. De drie stoffen die als favoriet eruit kwamen: 2F-DCK, 1P-LSD en 6-APB. Ik heb denk ik geen gelegenheid meer om lsd vooraf te proberen, maar zou het toch wel graag willen proberen. Nieuwe voorgestelde planning: Vrijdag/Zaterdag: Een halve zegel van 50ug, of 2 microzegels van 20ug. De andere dag drinken. De volgorde weet ik nog niet zeker aangezien @Paracetamolletje dag 1 al aan de psychedelica gaat Zondag: 1 "pellet" 130mg 6-APB, (*edit: niet bijnemen met xtc. Kwartje 6-APB?) voor de rest alcohol en ketamine naar smaak. Ik had al begrepen dat 2F-K beter overdag werkt, en in de avond behoorlijk slaap tegenhoud, dus dat dan beter R-K te gebruiken is, zeker icm 6-APB"
"Ik ga deze zomer voor de eerste keer alle 3 dagen van liquicity en zou graag meer willen gebruiken dan alleen (de behoorlijk kort werkende) XTC op de zondag. Ik heb tot nu toe alleen ervaring met XTC, jonko, en alcohol. Na wat research lijkt het me wat om speed en ketamine erbij te gebruiken. De voorlopige planning : Vrijdag - overdag: alcohol - avond: ketamine + wiet Zaterdag - 14:00 speed (15-20mg en indien bijnemen 10mg) - avond: ketamine Zondag - 17:00 - 23:00 XTC 2-3 pillen -wiet voor het slapen Nog tips over het doseren van keta en speed? En heeft ADD nog een significante invloed? Ik laat drugs testen in de buurt en ik zat er aan te denken gewoon te snuiven ipv bommen. De mensen waar ik mee ga hebben wel ervaring met keta en 2-CB, maar geen speed. Ook zat ik te denken de speed te wassen met droge aceton voor het testen."
"@FredKroket mijn pillen zijn deze keer best licht met 125 mg, en meestal neem ik max 2 pillen. Ik had zondag ingepland voor xtc omdat mijn ervaring is dat de meeste mensen die dag aan de x zitten en het algemeen de leukste is. De stages los van de silent disco gaan maar tot 11 uur, dus de meeste mensen zijn nog wel fris. Ik zie toch wel vaak hiero dag 2 x en dag 3 speed, ik zal het overwegen"
"Koffieb00n zei: Liquicity feesten zijn absoluut leuk en heb er veel lol gehad en leuke mensen ontmoet. Je zou je er nuchter ook wel kunnen vermaken denk ik, omdat het publiek heel vriendelijk en open is. Opzich niks mee, alleen je woordkeuze 'mijn standaard van maken' en het 'ongeveer 4x per jaar'. Je moet het helemaal zelf weten, maar het overlaten aan het spontane i.p.v. het onbewust al plannen, houden feestjes magischer in mijn beleving . Ik ben lange tijd iedere 4 weken festivals geweest, en dan wordt het toch een beetje van het zelfde ieder keer zoals @FredKroket zegt. En de nadelen wegen steeds zwaarder. Het is op het moment hardstikke duur, kost toch meer tijd en energie dan het plezier oplevert. En ik heb niet altijd goeie ervaringen gehad qua sfeer en publiek. Heb meer maals gehad dat ik er zelf niet lekker in kwam en het niet helemaal mijn publiek was en geen leuke mensen ontmoette. Toen dacht ik echt wat doe ik hier. Maar dat heb ik op liquicity nooit gehad eigenlijk, altijd wel positieve ervaring op die feestjes en de organisatie denkt ook geweldig goed mee. Family day is wat kleinschaliger en heb je de mogelijkheid ook wat meer aan de kant te zitten en te connecten, of een artiest spreken. Die lopen vaak ook gewoon rond op het feest. Veel plezier in ieder geval ! Klik om te vergroten... Nuchter ook zeker leuk! (Alsin geen stimulerende middelen) deze keer ga ik alleen heen, en ik hou het bij een biertje en een jointje"