Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb met veel plezier dit allemaal gelezen omdat ik Modafinil voorgeschreven heb gekregen. Ik neem het naast Wellbutrin, hoewel ik meestal de wellbutrin niet slik als ik modafinil neem. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo blij mee ben. Ik voel me net een robot! En dan neem ik nog maar de helft van 100mg. Heb zonder en met koffie geprobeerd...heb behoorlijke hoofdpijn die maar niet weg gaat...En duur dat het is zeg. Ik ben me wezenloos geschrokken. Daar baal ik nu helemaal van gezien ik het niks vind. Iemand nog een tip?"