Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hé, heb eigenlijk nog nooit iets op een forum gevraagd, zeker niet betreffende drugs, maar nu heb ik echt iets wat ik me afvraag. Ik denk dat ik hooggevoelig ben (voel emoties veel heftiger, pik andermans gevoelens op en dingen raken me gewoon wat harder).. En dit merk ik de laatste tijd ook als ik drugs gebruik. MDMA & XTC werkt bij mij veel heftiger (wat ik van andere mensen aan ervaringen heb gehoord) en ik kan een nacht lang goed genieten op enkel één kwartje, misschien als er een after is nog een kwartje. Ik gebruik niet regelmatig, 1x per 2 maanden ongeveer, alleen in de zomer wel even wat vaker - sinds een jaar. De laatste tijd heb ik echter een heel erg heftige dip, zwaarder dan vrienden die veel vaker gebruiken. Echt depressieve dagen hou ik er op na. Hierdoor is het denk ik beter als ik iets minder emotioneel spul gebruik (hoewel de euforische liefdeskriebels zoooo ongelooflijk fijn zijn- maar het is de depressieve tijd echt niet waard). En mijn vraag was - zijn er hier mensen met ook een vorm van hooggevoeligheid die graag gebruiken? En wat voor spul gebruik je het liefst? Is het aan te raden om meer oppeppende dingen te gebruiken zoals speed? Omdat dat minder euforisch werkt en dus minder een dip kan geven? Thanks! (Van BenzoFury had ik trouwens echt helemaal geen dip, maar omdat dat zo nieuw is en zo lang duurt gebruik ik dat liever niet altijd, alleen bij echt echt speciale gelegenheden)"