Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wou dat ik daar nooit mee begonnen was! In het begin is het leuk, maar het kan al heel snel te serieus worden. Heb veel gezien en ben veel verloren door potte. Maar toch is het nog steeds "normaal" in mijn dagelijks leven. En ik ken mensen die er ver voor gaan. Begin er niet aan!! Doe je het wel, doe het dan nooit lang achter elkaar. En dat is lastig want in het begin wordt je er zo vrolijk en sociaal van, maar er komt een punt dat als je niks heb je ook niks waard ben. Maaaaar je moet het lekker zelf weten! Ps: mensen zoals ik hebben een hekel aan GHB, haat t spul!!"
"Wou dat ik daar nooit mee begonnen was! In het begin is het leuk, maar het kan al heel snel te serieus worden. Heb veel gezien en ben veel verloren door potte. Maar toch is het nog steeds "normaal" in mijn dagelijks leven. En ik ken mensen die er ver voor gaan. Begin er niet aan!! Doe je het wel, doe het dan nooit lang achter elkaar. En dat is lastig want in het begin wordt je er zo vrolijk en sociaal van, maar er komt een punt dat als je niks heb je ook niks waard ben. Mensen die het niet lang doen zijn het natuurlijk niet met me eens, maar da kom vanzelf wel! Bij mij duurde da 3 of 4 jaar. Ondertussen ist weer 3 jaar en hoop ellende verder! Er zijn mensen die ermee overweg kunnen, maar die zijn zeldzaam! Kijk ermee uit, die zooi sluipt erin voordat je het door heb! Beter begin je er niet mee!! Maaaaar je moet het lekker zelf weten! Ps: mensen zoals ik hebben een hekel aan GHB, haat t spul!!"
"Vant-Hoekie zei: De echte waarde van ghb ervaar je pas alsje er wat meer ervaring mee hebt. Maar zover moet niemand het laten komen. ghb is de meest geestelijk en meest lichamelijk verslavende drugs die er is. Met ghb is het leven echt beter echt mooier. met de juiste dosis ghb in het bloed Functioneert een mens gewoon en heel veel situaties beter. Daarom kanje beter maar voor de eerste keer te veel nemen en nokkie gaan en verder je een plaat voor de kop zetten. want omdat het zo belachelijk verslavend is zulje er uiteindelijk aan kapot gaan. Klik om te vergroten... Ik heb ooit geprobeerd op partyflock mensen te waarschuwen maar daar is iedereen zo naief, ze willen het gewoon niet geloven! Ik ben ooit zwaar te ver gegaan. Een maatje van mij is vorige week voor de 11e x opgenomen!"
"een paar jaar gelden dacht ik er anders over maar ghb is kut. Wou dat ik er nooit mee begonnen was. Heb een top gehad van 250ml per dag, 4 dagen lang. Nu is het einde ver zoek. Ben er alles door verloren, doe het nog steeds bijna iedere dag! Beter zoek je een andere verslaving, kut potte!"
"ik heb de slechte gewoonte gehad om doordeweek op me werk te pakken. Kreeg 250ml op een dag weg. Klinkt een beetje ongeloofwaardig maar check maar na bij kentron. Er zijn zelf mensen die 1L weg kunnen werken op een dag. Je trillende en kleffe handjes is lang nog niet het ergste. Iemand in mijn nabije omgeving zat zo te trillen dat we hem een dop moesten geven omdat hij hem niet vast kon houden. Die gast kreeg in een kliniek ook 25ml medische g om de 2 uur. Maar stop met de g nu je er nog geen ernstige verslaving van hebt gemaakt. Ik doe die troep nu ongv 6 jaar, en geloof me dat ik er spijt van heb dat ik daar mee ben begonnen. Coke deed ik dagelijks en is op dit moment weer een dikke maand geleden. Potten deed ik dagelijks, veel. Doe dat nog dagelijks maar niet meer op me werk. En dat is gewoon moeilijk. En als ik thuis kom van me werk doe ik snel een doppie pakken, want daar denk ik vanaf de middag aan. Het is een beestje die in me kop zit te knauwen. Dus.... Het is een bitch die g en die gaat alles van je afpakken als je ff niet oppast. Stopt r mee......"
"Tufnut zei: Sterkte! En laat even horen hoe het gegaan is. Is ook voor anderen nuttig mochten ze in een gelijke sitiuatie zitten. Klik om te vergroten... een vriend van mij pakt 3 doppen te gelijk om daar vanaf te komen, wordt ie niet eens vaag. Een dop is voor mij 5ml, een potje 4ml. Dus hij pakt bijna een flugel in 1 keer om zich normaal te voelen. Zijn vriendin is vorige week zondag trouwens int ziekenhuis in Antwerpen beland. 2 verbrijzelde boven benen, ingeklapte longen, bloed proppen in long, hersen bloeding, gescheurde aorta, etc. Komt omdat ze was meegereden met een lijpo die van de potten was. Stik gezellig joh, da buiten hangen...."
"dylzOr zei: Heb vandaag maar 7 ml over de hele dag genomen, en het is nu op. Het trillen is begonnen toen ik vanochtend opstond. Heb voor het eerst vannacht G genomen om te kunnen slapen, en vrienden vertellen dat het daar door kan komen. Klik om te vergroten... daar komt het ook door, beter doe je dat niet. Want zo begint het einde zoek te raken. Potten zorgt er ook voor dat je vocht in je lijf op slaat. Je voeten en handen zwellen op en als je lang douched gaan ze ook niet rimpellen. En je zweet dat uit als je niets meer pakt."