Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, sinds amder halve maand ernstige klangen na een ongeluk die ik heb gehad. Nu jad ik al n complexe ptss en behandelijn afgerond dossies dus gesloten en nu kwam dit erbij kijken. Ik heb last va enorme angststoornis paniekaanvallen over alert heid en een in de zoveel tij heb ik dan paar dagen een parania periode dag ik constant op scherp sta alle geluiden100x zo erg hoord zelcht zicjt niet eten en dan ook nog nachten niet slapen 4/6 nachten heb ik t dan over en in mn hoofdbook volle energie en merk mn lichaam raakt op. Ik ben naar de dokter gegaan en die wou me niks geven naar lange discussie consult bij n psychiater aangebraagd en tot die tijd clonazepam voor geschreven gekregen en promethazine voor het slapen. Clonazepam werken perfect, iknpak 1mg ochtend en half tot 1 layer op de middag en dag werkt prima zodat ik geen paniek of schrik heb ik ben weer naar buite geweest na 1.5 maamd opgesloten te hebben gezezeyen op mijn eigen kamer. Ik eet ikk weer wat allen voor het in slaap vallen hbe ik al nu promethazine die helemaal geen effect hebbem op mij. Toen zelf kunnen regelen dat ik dias kreeg, na 40 mg ook daar mee gestopt. Oxazepam zolpidemTemazepam die kan ik als snoepjes eten zijn te licht boor mn aandoeningen. Nu is mijn vraag wat zou ik alaan de rats beter voor kunnen stellen om in slaap tw vallen dan telkens op eigen houdje experimenteren. Ik ben no aagn jet wachten voor n behandeling maar tot die tijd moet ik iets want ik heb me zelf niet in de hand in zon aanval ,heeft iemand suggesties voor n zware inslaper? Seroquel werkt trouwens helemaal averechts daar word ik nog gekker van. Uiteraard wil ik het liefts dan ook direct begin begandelijk samen met psychiater gelijdekijk afbouwn tot ik weer functioneer en erop volgende verdere behandelingen volg Groetjes"