Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ikzelf heb vorig jaar ook geplant. Binnen laten ontkiemen en buiten verder laten groeien. Er wordt gezegd dat de vliesjes van de zaden de werkzame stof bevatten, dus die heb ik dag in dag uit lopen verzamelen. Maar helaas, na inname gebeurde er niets. Wel heb ik de zomer kunnen genieten van mooi blauw in de tuin, maar verder geen zaden verkregen hieruit."