Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey... Het medicijn voor ADHD patiënten noemt naar mijn mening RILATINE ... Euh.. wat de effecten ervan zijn is dat personen die ADHD hebben rustiger worden.. zelf heb ik reeds gewerkt met ADHD personen en wanneer deze geen relatine nemen zijn deze bijna onhandelbaar.. ze crossen van her naar der en doen andere kinderen pijn, ze kunnen met andere woorden met hun zelf geen blijf... Wanneer echter een 'normaal' (nobody is perfect) persoon dit neemt geeft rilatine eigenlijk een omgekeerd effect.. wij zouden er juist fit door worden (het hoort dan ook thuis onder de hard drug-categorie XTC en Speed).. Wij kunnen ons hierdoor optimaal concentreren,... Das het gene wat ik ervan weet Greetz Lies X_______."