Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 maanden geleden heb ik voor het eerst een keer truffels geprobeerd. Om verstandig te zijn hebben we toen niet de sterkste genomen (we hadden de mushrocks) en we hebben het bakje van 15 gram met zn tweeën gedeeld. Dit werd ons ook aangeraden door de smartshop. Nu hoopte ik met truffels vooral wat visuele dingen te zien, maar dit viel best tegen eigenlijk. Ik zag de gordijnen een klein beetje golven als ik er heel lang naar staarde en zag dingen een beetje 'ademen'. Maar daar hield het ook wel een beetje mee op. Met 2-cb heb ik ooit wel wat meer visuals gehad, wat wel heel leuk/ interessant was. Nu wil ik graag nog een keer truffels proberen, omdat ik hier wel veel goede verhalen over gehoord heb. Maar dit keer wil ik wel wat meer gaan trippen. Dus mijn vraag is welke truffels zou ik het beste kunnen proberen en hoeveel zou ik hier van moeten nemen?"
"haha ja 2-cb heb ik ooit van een vriend gekregen, maar die spreek ik nu niet echt meer dus dat is geen optie :P maar zou dezelfde soort wel goed moeten werken? niet beter een andere proberen ofzo?"
"Ik was ook zeker niet van plan om in 1x heel hoog te gaan doseren ofzo. Maar zat zelf te twijfelen of een ander soort (sterkere) truffels beter zouden zijn maar dan wel dezelfde dosering als de vorige keer of beter dezelfde truffels en die wat hoger doseren. En aangezien ik liever niet heb dat het fout gaat vraag ik het eerst maar even aan mensen die er wat meer ervaring mee hebben En ik zorg idd ook dat er altijd iemand in de buurt is, mocht het toch niet helemaal goed gaan. Is er eigenlijk ook iets te doen aan de smaak van de truffels? want daar ben ik nog wel behoorlijk misselijk van geweest."
"Thee klinkt idd wel als een goed idee, denk dat dat misschien wel makkelijker weg te krijgen is dan de truffels zelf. Ik zal dan de volgende keer idd de dosering wat verhogen maar wel weer de zelfde soort gaan gebruiken Naar mijn smartphone kijken oid dat deed ik de vorige keer ook al niet, heb toen wel gewoon geprobeerd te genieten van dingen die ik zag, alleen was dit jammergenoeg wel wat weinig. Verder had ik gewoon wat rustige muziek op staan, kaarsjes aangedaan (die wel heel mooi waren) en gewoon een lekkere ontspannen sfeer, wat ik de volgende keer gewoon weer ga doen"